Od prvního dubna se bude na Slovensku starat o prodej a servis strojů značky PistenBully společnost TopKarMoto. Ale to už asi víte. Máme novinku, která se k vám asi zatím nedonesla. Tým našich slovenských servisních mechaniků se skokově rozšířil. V lednu k nám přišli hned tři noví profesionálové. Abyste věděli, kdo by u nás o vaše stroje pečoval, napadlo nás, že je trochu vyzpovídáme.
|
Róbert Krištofiak
Hezký den Róberte, povíte nám, jak jste se dostal k práci servisního mechanika?Mám 20 leté zkušenosti s opravami strojů všech druhů a značek. Začínal jsem jako mechanik lesní techniky, servisoval jsem velké těžké zemědělské stroje, ale i malé motorové pily. Vyzkoušel jsem i práci jako živnostník. Proč jste se rozhodl pracovat ve společnosti TopKarMoto?Trklo mě to do očí na internetu. Jednou jsem narazil na inzerát, ve kterém bylo, že TopKarMoto hledá servisní mechaniky. A víte, co mě v té chvíli napadlo? To bude skvělé. Poznám nové lidi, nové stroje, nebudu jenom na dílně, ale také v terénu. Okamžitě jsem se rozhodl, že se přihlásím. A vyšlo to, jsem tady a užívám si to. Vidíte, šlo to rychle. Jaké jsou vaše první pocity a postřehy. Jak se vám u nás líbí?Vše na mě zatím působí výborně. Líbí se mi celkový styl TopKarMoto. Líbí se mi, že každý servisní mechanik tady má své portfolio klientů, o které se stará. Celkově jsem nadšený z toho, co jsem tady viděl, jak je to tu zorganizované. Který stroj jste už opravoval, jak probíhal Váš první servisní zásah?První oprava probíhala na Slovensku. Společně s Pavlom Belanem jsme na dílně rozebírali stroj Reform Metrac. Další zkušenosti jsem získával v Čechách, v mateřské společnosti. Na co se nejvíce těšíte? Jaké máte očekávání?Jednoznačně se těším na to, že se naučím zase něco nového. A taky se těším na to, že se podívám na místa, o kterých by mě ještě před měsícem vůbec nenapadlo, že je někdy uvidím. |
|
Ivan Horváth
Hezký den Ivane, s jakými stroji máte servisní zkušenosti?Já jsem nasbíral hodně zkušenosti při opravách těžké techniky. V předchozích zaměstnáních jsem opravoval hlavně nákladní auta, návěsy, kamiony. Opravoval jsem stroje na dílně, ale nejednou taky venku v dešti, slunci, na polích a u benzinek. Jaký servisní zásah byl pro vás doposud nejtěžší?Tak na to si vzpomínám, jako by to bylo dnes. S parťákem jsme opravovali kamion, jednalo se o motorovou spojku. Servisní zásah se odehrával na parkovišti v Itálii ve Villach. Museli jsme vyndat převodovku ven, jediné co jsme měli k dispozici, byly naše ruce a nářadí, kterým byl vybaven servisní vůz. Oprava nám trvala dva dny. Byla to určitě zkušenost, která vás jen tak nepotká. Co očekáváte od práce v TopKarMoto? Na co se nejvíce těšíte?Pracovat s touto technikou je pro mě určitě velká životní změna. Je to jednoznačně něco nového. A já mám novinky rád. Těším se, že nahlídnu do duše těchto strojů. A taky, že poznám nové lidi a nová místa. Jak proběhlo zaškolení v TopKarMoto? Kdo Vás školil a co Vás nejvíce zaujalo?Počátky zaškolení bych rozdělil na dvě části – Reform a PistenBully. První školení a získávání zkušeností proběhly na Slovensku, kde nás zaškolil Norbert Havran a Pavol Belan. Následně přijel z mateřské společnosti Honza Kosek, který mně a mým kolegům připravil několikadenní teoretické a následně i praktické školení v Čechách. Týkalo se to zejména strojů PistenBully. Jinak ale zaškolování stále ještě probíhá. Pořád se mi někdo věnuje. Mají to tu v tomto směru skvěle vymyšlené a zorganizované. Jak dopadla vaše první oprava v TopKarMoto?A víte, že jsem první opravu nedělal ani na Slovensku, ani v Čechách, ale v Polsku? |
Děkuji vám za vaše odpovědi a zajímavé postřehy, a vítám vás v našem týmu.
Petra Sedláčková, správce fanklubu přátel horských strojů Reform a PistenBully